Støt klubben

Støt vores klub

Du kan støtte vores klub på mange måder, blandt andet ved at købe nogle af vores fine tryksager, eller blot give en hånd med til vores stævner og arrangementer.

Er du i tvivl om hvad du kan hjælpe med, har vi her beskrevet nogle af opgaverne.

Hjælp til stævne

Om det er store eller små stævner, er der altid meget der skal gøres.

Kage bager

Kage er altid godt og vi bliver altid frygtelig glade når der er nogen som vil bage kage til vores arrangementer. Og vi er ikke kræsne :)

Dommertårnet

For at dommeren kan have blikket rettet mod equipagen hele tiden, har de brug for en til at skrive point og kommentarer ned på kritikken. Du skal blot sidde ved siden af og taste/skrive det som dommeren fortæller.

Springbanen

Det sker at der en gang imellem bliver revet en bom ned, eller et spring der skal flyttes, samtidig skal dommeren også have et tegn på at equipagen har passeret start og slut. Her har vi brug for hænder på banen til at samle op, flytte og markere med et flag.

Stævne præmier

Vi vil gerne kunne tilbyde vores stævne deltagere en fin præmie sammen med en roset. Vi bliver derfor enormt glade når vi modtager sponsor præmier.

Når der støttes en klasse med en præmie, får man sit navn på klassen som hovedsponsor og vil blive nævnt både på vores instagram og facebook side samt under præmieoverrækkelsen.

Sponsor spring

At sponsere et spring til vores stævner er også en måde at støtte vores klub og fremhæve sit eget firma. Hvert år holder vi flere spring- og militarystævner, så der er rig mulighed for at blive set.

Mulige forhandlere:

O.M. Spring